| Hvilket landslag heier du på? | |
|
+3SirDonald Aristokrat Ankerheim 7 posters |
Av | Innlegg |
---|
Ankerheim Kaptein
Antall Innlegg : 93 Age : 31 Fra : Stavanger Favorittlag : ARSENAL!!! Favorittspiller : Thierry Henry, Francesc Fabregas og Tomas Rosicky (alle fra Arsenal) Registration date : 06.05.2007
| Tema: Hvilket landslag heier du på? Søn 03 Jun 2007, 21:05 | |
| utenom Norge selfølgelig. Heier på Ghana jeg:P | |
|
| |
Aristokrat Admin
Antall Innlegg : 158 Age : 31 Fra : FREDRIKSTAD :D Favorittlag : FFK(Norge), Barca(Utlandet) og Nederland(Landslag)! Favorittspiller : Van Nistelrooy, Van der Sar og Robben... (Alle fra Nederland!) Registration date : 22.02.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Søn 03 Jun 2007, 21:13 | |
| Nederland! Norge ligger LANGT bak! | |
|
| |
SirDonald Allstarspiller
Antall Innlegg : 260 Fra : Haugesund Favorittlag : Manchester United Favorittspiller : C.Ronaldo Registration date : 15.05.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Søn 03 Jun 2007, 21:20 | |
| Heier med Spania | |
|
| |
BlueChamp Moderator
Antall Innlegg : 84 Fra : Bærum Favorittlag : Stabæk og Chelsea Favorittspiller : Joe Cole, Ricardo Carvalho Registration date : 04.05.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Søn 03 Jun 2007, 21:42 | |
| Nederland, England og Argentina. Må tro på Norge, men det er egentlig ikke lenger noen vits, er så dårlig at det er flaut. | |
|
| |
Aristokrat Admin
Antall Innlegg : 158 Age : 31 Fra : FREDRIKSTAD :D Favorittlag : FFK(Norge), Barca(Utlandet) og Nederland(Landslag)! Favorittspiller : Van Nistelrooy, Van der Sar og Robben... (Alle fra Nederland!) Registration date : 22.02.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Søn 03 Jun 2007, 21:46 | |
| Blue? Et lite spørsmål; why Nederland? | |
|
| |
BlueChamp Moderator
Antall Innlegg : 84 Fra : Bærum Favorittlag : Stabæk og Chelsea Favorittspiller : Joe Cole, Ricardo Carvalho Registration date : 04.05.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Søn 03 Jun 2007, 23:05 | |
| Why Nederland? Digger mange av spillerene, også har de så jævli store talenter. Oppdaget Kuyt og Huntelaar lenge før de slo til. Også har de jo fantastiske spillere som Robben, Van Persie osv. Pluss at de har diggbare lag som PSV og Ajax.
Og hva er din grunn? | |
|
| |
Aristokrat Admin
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Søn 03 Jun 2007, 23:12 | |
| hehe... alle favorittspillerne mine er derfra omtrent... Van Nistelrooy, Robben, Van der Sar, Van Bronkhorst... Liker drakta... Digger landet... Andre ting også, men det er det viktigste ;) | |
|
| |
Lucky Loug Landslagspiller
Antall Innlegg : 244 Age : 30 Fra : Stavanger Favorittlag : Manchester United Favorittspiller : Giggs, Solskjær og Scholes! Registration date : 05.05.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Man 04 Jun 2007, 17:23 | |
| Jaja.. sunn Nederland kanskje forsvinner snart, på grunn av Co2:P Jeg holder med England og Danmark! | |
|
| |
Hanne Lagspiller
Antall Innlegg : 37 Fra : Fredrikstad Favorittlag : FFK Favorittspiller : Raio Riiroja, Tarik Elyunoussi, Pelé (Døpte fuglen min etter han:P) Registration date : 02.05.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Man 04 Jun 2007, 23:56 | |
| Haha, ja Nederland kommer til å ligge under vann snart om vi ikke skjerper oss dere! Vet ikke helt hvilket landslag jeg holder med... Men jeg digger Afrika, så det blir vel kanskje et av landene derfra:P Eller såklart håper jeg jo alltid at Norge vinner, men sjangsene for det blir bare mindre og mindre for hvert år syns jeg.. =/ | |
|
| |
BlueChamp Moderator
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Tir 05 Jun 2007, 10:43 | |
| - Hanne skrev:
- Haha, ja Nederland kommer til å ligge under vann snart om vi ikke skjerper oss dere!
Vet ikke helt hvilket landslag jeg holder med... Men jeg digger Afrika, så det blir vel kanskje et av landene derfra:P Eller såklart håper jeg jo alltid at Norge vinner, men sjangsene for det blir bare mindre og mindre for hvert år syns jeg.. =/ Mhm. Om du skal finne deg et Afrikansk land må du velge Elfenbenkysten, Negeria, Senegal eller Kamerun. Absolutt verdt å sette spenna sine på. Alle disse landene har jo også flere spillere i europeiske toppklubber. Eks. El Hadji Diouf, Kolo Toure, Salmon Kalou, Didier Drogba, Jay Jay Okocha, Ntjap Geremi, Eboue, Mikel osv osv.. Min favoritt her en Elfenbenkysten, med Kamerun rett bakpå tilhengeren. | |
|
| |
Ankerheim Kaptein
Antall Innlegg : 93 Age : 31 Fra : Stavanger Favorittlag : ARSENAL!!! Favorittspiller : Thierry Henry, Francesc Fabregas og Tomas Rosicky (alle fra Arsenal) Registration date : 06.05.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Ons 06 Jun 2007, 18:03 | |
| Ingen andre som heier på ghana her . Liker også afrikanske lag. | |
|
| |
BlueChamp Moderator
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Ons 06 Jun 2007, 18:06 | |
| Ghana har bare èn god spiller, ellers er det mange merkelige spillere Men Essien skiller seg ut! | |
|
| |
mats116 Landslagspiller
Antall Innlegg : 200 Fra : stavanger Favorittlag : viking Favorittspiller : nevland Registration date : 05.06.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Tor 07 Jun 2007, 17:02 | |
| | |
|
| |
SirDonald Allstarspiller
Antall Innlegg : 260 Fra : Haugesund Favorittlag : Manchester United Favorittspiller : C.Ronaldo Registration date : 15.05.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Lør 09 Jun 2007, 10:25 | |
| Jo Ghana er jo gode da men ikke favvoritten | |
|
| |
mats116 Landslagspiller
Antall Innlegg : 200 Fra : stavanger Favorittlag : viking Favorittspiller : nevland Registration date : 05.06.2007
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? Lør 09 Jun 2007, 23:54 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hvilket landslag heier du på? | |
| |
|
| |
| Hvilket landslag heier du på? | |
|