Aristokrat Admin
Antall Innlegg : 158 Age : 31 Fra : FREDRIKSTAD :D Favorittlag : FFK(Norge), Barca(Utlandet) og Nederland(Landslag)! Favorittspiller : Van Nistelrooy, Van der Sar og Robben... (Alle fra Nederland!) Registration date : 22.02.2007
| Tema: Re: Ryan Giggs Tir 05 Jun 2007, 19:24 | |
| - Lucky Loug skrev:
- Aristokrat skrev:
- Lucky Loug skrev:
- Aristokrat skrev:
- Lucky Loug skrev:
- BlueChamp skrev:
- Aristokrat skrev:
- Lucky Loug skrev:
- Ankerheim skrev:
- Lucky Loug skrev:
- Aristokrat skrev:
- Lucky Loug skrev:
- Nevn 10 bedre da!
(Ikke etter rekkefølge)
Drogba, Lampard, Gerrard, C Ronaldo, Ferdinand, Henry, Fabregas, Anelka, Robben og Terry... Kan mange flere Giggs er bedre enn følgende spillere: Lampard, Henry, Fabregas, Anelka(spessielt Anelka:P) og Robben Giggs er IKKE bedre enn Henry eller Fabregas iallefall Jo! Spesiellt Henry! Jo... Om ikke Fabregas, Lampard og Henry er bedre enn Giggs, så hakke du peiling Sant nok! Vet ikke så mye om Fabregas(ser ikke så mye på Arsenal), men jeg mener Giggs er bedre enn Henry, men ikke Lampard.. Har jeg påstått det? Edit: Ups, jeg så det nå. Da tar jeg det tilbake, Lampard er bittelitt bedre enn Giggs.. Henry er bedre enn Giggs, jo! Synes ikke jeg. Ihvertfall ikke i det siste året! Kanskje fordi han har vært skada? Han har jo spilt litt da.. Ja, småskada... btw: kult med all siteringa | |
|
Lucky Loug Landslagspiller
Antall Innlegg : 244 Age : 30 Fra : Stavanger Favorittlag : Manchester United Favorittspiller : Giggs, Solskjær og Scholes! Registration date : 05.05.2007
| Tema: Re: Ryan Giggs Tir 05 Jun 2007, 19:27 | |
| - Aristokrat skrev:
- Lucky Loug skrev:
- Aristokrat skrev:
- Lucky Loug skrev:
- Aristokrat skrev:
- Lucky Loug skrev:
- BlueChamp skrev:
- Aristokrat skrev:
- Lucky Loug skrev:
- Ankerheim skrev:
- Lucky Loug skrev:
- Aristokrat skrev:
- Lucky Loug skrev:
- Nevn 10 bedre da!
(Ikke etter rekkefølge)
Drogba, Lampard, Gerrard, C Ronaldo, Ferdinand, Henry, Fabregas, Anelka, Robben og Terry... Kan mange flere Giggs er bedre enn følgende spillere: Lampard, Henry, Fabregas, Anelka(spessielt Anelka:P) og Robben Giggs er IKKE bedre enn Henry eller Fabregas iallefall Jo! Spesiellt Henry! Jo... Om ikke Fabregas, Lampard og Henry er bedre enn Giggs, så hakke du peiling Sant nok! Vet ikke så mye om Fabregas(ser ikke så mye på Arsenal), men jeg mener Giggs er bedre enn Henry, men ikke Lampard.. Har jeg påstått det? Edit: Ups, jeg så det nå. Da tar jeg det tilbake, Lampard er bittelitt bedre enn Giggs.. Henry er bedre enn Giggs, jo! Synes ikke jeg. Ihvertfall ikke i det siste året! Kanskje fordi han har vært skada? Han har jo spilt litt da.. Ja, småskada...
btw: kult med all siteringa Ja, det ble en fin bue:P | |
|
BlueChamp Moderator
Antall Innlegg : 84 Fra : Bærum Favorittlag : Stabæk og Chelsea Favorittspiller : Joe Cole, Ricardo Carvalho Registration date : 04.05.2007
| Tema: Re: Ryan Giggs Ons 06 Jun 2007, 22:03 | |
| Og der tror jeg vi setter en stopper for denne gang Nå ødelegger jeg all moroa her, men når folk begynner å bruke denne "buen" til å skaffe seg flere innlegg, så syntes jeg det går bittelitt for langt.. | |
|
mats116 Landslagspiller
Antall Innlegg : 200 Fra : stavanger Favorittlag : viking Favorittspiller : nevland Registration date : 05.06.2007
| Tema: Re: Ryan Giggs Tor 07 Jun 2007, 21:52 | |
| ryan giggs e veldig erfaren åg er definitivt en av de beste | |
|
SirDonald Allstarspiller
Antall Innlegg : 260 Fra : Haugesund Favorittlag : Manchester United Favorittspiller : C.Ronaldo Registration date : 15.05.2007
| Tema: Re: Ryan Giggs Lør 09 Jun 2007, 10:18 | |
| Ja han er jo veldig erfaren da | |
|
mats116 Landslagspiller
Antall Innlegg : 200 Fra : stavanger Favorittlag : viking Favorittspiller : nevland Registration date : 05.06.2007
| Tema: Re: Ryan Giggs Lør 09 Jun 2007, 23:51 | |
| | |
|