Aristokrat Admin
Antall Innlegg : 158 Age : 31 Fra : FREDRIKSTAD :D Favorittlag : FFK(Norge), Barca(Utlandet) og Nederland(Landslag)! Favorittspiller : Van Nistelrooy, Van der Sar og Robben... (Alle fra Nederland!) Registration date : 22.02.2007
| Tema: VIKTIG...! Søn 10 Jun 2007, 06:50 | |
| Ja, da har jeg en gladnyhet til dere som vil at forumet skal bli mere sktivt, og bedre! Fotball-Forum.phpbb9.com skal få .net domene om ikke alt skjærer seg her, og det betyr også at vi må bytte til et mere "proft" forum uten reklame osv, osv, osv... Så derfor har vi også lagd det forumet! Vi holder på ennå, så ikke klag Link til det nye forumet: http://www.fotballforumet.freeforums.org/Men dette betyr også at alle har mista alle innleggene sine, men de som var MOD og VIP vil fremdeles være det i det nye forumet ;) I det nye forumet var det også større muligheter til å få til ting, mere plass, og såklart kommer det nye ranker der! | |
|
SirDonald Allstarspiller
Antall Innlegg : 260 Fra : Haugesund Favorittlag : Manchester United Favorittspiller : C.Ronaldo Registration date : 15.05.2007
| Tema: Re: VIKTIG...! Søn 10 Jun 2007, 11:31 | |
| Sånn har regga meg der nå PS burde ikke jeg ha fått VIP skilt ? | |
|
Lucky Loug Landslagspiller
Antall Innlegg : 244 Age : 30 Fra : Stavanger Favorittlag : Manchester United Favorittspiller : Giggs, Solskjær og Scholes! Registration date : 05.05.2007
| Tema: Re: VIKTIG...! Søn 10 Jun 2007, 12:41 | |
| | |
|
BlueChamp Moderator
Antall Innlegg : 84 Fra : Bærum Favorittlag : Stabæk og Chelsea Favorittspiller : Joe Cole, Ricardo Carvalho Registration date : 04.05.2007
| Tema: Re: VIKTIG...! Søn 10 Jun 2007, 14:59 | |
| Flott det, Aristokrat. Blir helt sikkert bra! | |
|
Aristokrat Admin
Antall Innlegg : 158 Age : 31 Fra : FREDRIKSTAD :D Favorittlag : FFK(Norge), Barca(Utlandet) og Nederland(Landslag)! Favorittspiller : Van Nistelrooy, Van der Sar og Robben... (Alle fra Nederland!) Registration date : 22.02.2007
| Tema: Re: VIKTIG...! Søn 10 Jun 2007, 15:58 | |
| - SirDonald skrev:
- Sånn har regga meg der nå
PS burde ikke jeg ha fått VIP skilt ? Du har fått det nå ;) | |
|
SirDonald Allstarspiller
Antall Innlegg : 260 Fra : Haugesund Favorittlag : Manchester United Favorittspiller : C.Ronaldo Registration date : 15.05.2007
| Tema: Re: VIKTIG...! Søn 10 Jun 2007, 19:58 | |
| Tusen takk | |
|